wink !

Tuesday 29 March 2011

Negeri Di Bawah Bayu, Sabah


Destinasi pertama di Sabah aku bersama rakan-rakan adalah di Kota Kinabalu. Terima kasih kepada BFF kerana temankan kitorang sepanjang berada di kota kinabalu . Alhamdulillah... melancong ke Sabah kali ni terasa senang sekali sebab kami tak ambil mana-mana pakej pelancongan jadi kami buat ala-ala “redah je..” haha nasib baik ada rakan yang sudi menemani aku dan BFF bercuti ke Sabah, walaupun aku ni anak jati Sabah bah.. :-p


Kalau ke Sabah, kereta sewa adalah amat penting sekali, kalau berjalan bersama keluarga baik ambil kereta sewa, kalau nak sewa teksi kat sini memang mahal, seperjalanan dari menumbuk ke bandar KK je dah RM100.00, jadi nasihat aku kalau nak melancong ke Sabah sila sewa kereta. Kalau tak pun lebih senang bawah kereta sendiri.. haha

percutian aku di sabah bersama my Bff dan pergi Anugerah Bintang Popular Berita Harian (ABPBH) 2009 kat UMS Sabah  ^_^



BFF


Gunung Kinabalu

oTw pergi Kk



1 Borneo

Ferries pergi dan balik dari Labuan


hang out bersama mereka



Aling and dynas mokhtar

                     Alahaiii... terima kasih belanja kitorang mkn ye ;))



snooker at the center point

Karaoke at 1Borneo with mereka, Best Gile!...



Nantikan Post seterusnya bersama saya tentang Negeri Di Bawah Bayu o_O

Lokasi : 1Borneo, center point, menumbuk, kundasang, ums sabah

No comments: