wink !

Wednesday 14 December 2011

My Big Day - Chapter I ^_^

Assalamualaikum ..

Hyee semua … ;))

hari ini, aku nak story pasal My big day !!!

Sebelum tu aku nak ucap tahniah pada diri sendiri dan my Husband (aik ! mcm pelik je bunyinye.. hehe ) Okey.. di pendekkan cerita pada 3 dec 2011 aku baru sahaja menamatkan zaman bujang .. hehe .. dengan di dahului majlis pertunangan selama sejam dan di teruskan dengan majlis pernikahan yang berlangsung kira-kira pukul 2 petang di kediaman keluarga aku kat Labuan .

Jom Layan .... 

dengan sekali Lafaz aku SAH !! menjadi permaisuri ..

my Love Husband 


restu mak mentua 
neves ! 
face aku lepas nikah .. cool je kan ;) tapi dalam sebak :( 


abah aku jadi tok kadi .. TerBaik !! 
Aku menerima Mas Kahwin sebanyak RM 100 manakala wang hantaran Rm 15 ribu . aku juga menerima 7 dulang hantaran dan 9 dulang untuk my husband

Doakan kebahagiaan perkahwinan kami duania & akhirat .. amin !!

-
-
-
-
-

Busana pengantin by Butik Chantek & Jakel
Makeup by Raff collections at Labuan
Pics Nicely captured by Studio Shagrasyiid

and 
  
Majlis Resepsi aku akan diadakan pada 4 dec 2011 

No comments: